dimarts, 7 d’abril del 2020

Tinc Por

TINC POR

Tinc por,
ho vull cridar als quatre vents,
que em sentin tots els innocents
a qui obliguem a ser valents,
des del fons de tots els temps.

Tots els camins s'han desdibuixat,
tots els mapes s'han cremat,
quina direcció he d'agafar
si no sé què passarà demà,
ni qui m'acompanyarà,
ni qui m'abandonarà.

Tinc por,
de no saber caminar,
de no saber escoltar,
de no saber explicar
cap a on vull anar.

El preu de la llibertat
és la por a la responsabilitat,
saber que et pots equivocar
i que l'error hauràs de superar,
saber que la pots encertar
i que l'encert podràs recordar.

Tinc por
i no em puc aturar
el temps no pararà,
només puc triar
quin camí agafar.

Un dia vaig desitjar ser lliure
ara que puc d'escollir com viure
recordaré el camí passat,
meu i dels meus avantpassats,
conscient que la meva llibertat,
és la meva responsabilitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada