dimecres, 16 de juny del 2021

Va ser bonic

 VA SER BONIC

Va ser bonic estimar-te.
El meu cor regalar-te
per primera vegada,
malgrat que fos un desastre.
Vaig intentar aprendre,
vaig intentar ensenyar-te,
però no t'interessava
res del que t'explicava.
Em frustrava la pena,
em creia una mestra.
Només era esclava
de la meva esperança.
Estimar no s'ensenya,
a qui no en vol aprendre.
Va ser bonic estimar-te,
malgrat que fos un desastre.
És bonic no d'estimar-te.
Trobar en el reflex
d'una altra mirada
l'amor que buscava.
En els gestos amables,
la veritat, que a vegades,
tantes besades
sovint amagaven.
Sentir desitjada
la meva ànima.
Deixar de creure
en contes de fades.
Va ser bonic estimar-te,
malgrat que fos un desastre.
És bonic no estimar-te.
Tornar a enamorar-me.
(Alba Corcoi)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada