diumenge, 8 de març del 2020

Nineta

Ninetes

Tinc temps per plorar,
per cantar i riure,
per jugar i escriure.
Tinc temps per la tristesa
per la il·lusió i l'alegria,
per menjar, dormir i l'empatia.
Però vull esborrar el patiment
que no ocupi el meu temps
que el necessito per aprendre
i compartir la riquesa
de tot el que m'han ensenyat..

Demana'm una abraçada,
plorarem si vols plegades.
No em demanis un consell
no estic
 a la teva pell.
Et diré tota la veritat
de tot el que m'ha passat
i tu decidiràs soleta
que ara ja ets més grandeta
i la vida també t'ha donat
el do de la llibertat,
 el pes de la responsabilitat.
Toca amb dos peus a terra
no t'oblidis de somiar.
És molt senzill tot plegat
si vivim amb honestedat.

Sempre et donaré la 
per si la vols agafar
Sempre bufaré ben fort
si un dia vols lluny volar.
No oblidis mai nineta
que el teu cor vol estimar,
No oblidis mai nineta 
que que l'amor  ens fa vibrar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada