dimecres, 27 de novembre del 2019

Desig

Desig
Ets com l'aigua que entre les meves mans
es va vessant amb ritme constant;
però aquesta nit tens gust, olor, calor,
avui et puc percebre amb els meus sentits,
ets concret, passió, calor.
Tindrè entre les meves mans el teu cos nu
i sentitàs el meu clamor tan pur,
tan salvatge, tan primitiu, tan volgut;
et durè a un joc furtiu
on cada moviment és decisiu,
un viatge a l'infinit
on mouen les veles els meu dits,
on el timó és el meu cor,
on el vent és el meu desig,
on el rumb no està escrit.
El nostre vaixell governarè,
seré pirata, mariner, capità,
tot el que vulguis imaginar.
Esclau de la meva voluntat,
senyora de la teva mar,
tempesta, rauxa, salabró,
huracà, calma, tifó,
ones que venen i van,
remolí d'una il·lusió
que no podràs tornar a tocar.
Perquè així que arribem a port,
tornaràs a ser aigua que es va vessant
entre les meves mans a ritme constant,
aigua que està desitjant
ser un cos nu entre les meves mans.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada